viernes, 16 de diciembre de 2011

Em Recordes ?

L'oblid es una de les sensació que més poden arribar a ferir a una persona. Perquè no hi-ha Amor sense oblid. 
L'existencia moltes vegades es cruel, freda i intensa. Cruel, cruel amb la persona oblidada, que es sent utilitzada iinútil. Freda, freda per la soledat d'un dia sense ella. Freda per la soledat de que t'ha oblidat, freda perquè saps que res mai més tornara. Que res serà el Mateix. Intensa, Intensa i Abrumadora, corresponent amb un mateix i corcadora lenta en l'Alma,

Una de les preguntes que fonamentalment no té resposta en la matèria de l'oblid, sol ser: Perquè Oblidam? 
El fet d'oblidar una persona no es res més que deixar de pensar amb alguna cosa que ha estat teva. Et pots arrepentir tota la vida, o pots agrair-to durant molts anys.

Perquè crec que la persona que sofreix més es l'olvidada, no la que oblida. Indubtablement la reacció de ser oblidat pot ser substituir la persona per una altres, Peró avegades en la vida, trobam coses insubstituïbles, o que realment s'han fet part de Nosaltres. Perquè si no hi hagés nosaltres no hi hauria oblid, Perquè sense oblid no hi ha dolor.
Es pot obligar-se a oblidar a colqu, i si aquest fet es per força, es guarda dins la ment una imatge candent de la persona, que pot arribar a tornar ressorgir.

Perquè tenc l'esperança de que no s'olvidaSinol que es deixen els records dins un calaixet a la ment. Que en qualsevol moment pot ser obert.






A-veces-el-olvido


El amor es un ardiente olvido de todo.
Victor Hugo







-----------------------------------------------------------------------------------------------------








El *olvido es una de las sensaciónes que más pueden llegar a herir a una persona. Porque no hay Amor sin olvido. 
La existencia muchas veces es cruel, fría e intensa. Cruel, cruel con la persona olvidada, que se siente utilizada . Fría, fría por la soledad de un día sin ella. Fría por la soledad de que te ha olvidado, fría porque sabes que nada nunca más volvera. Que nada será lo Mismo. Intensa, Intensa y Abrumadora, correspondiente con un mismo y  lenta en la *Alma,

Una de las preguntas que fundamentales no tiene respuesta en la materia del olvido, suele ser: Porque Olvidamos? 
El hecho de olvidar una persona no es nada más que dejar de pensar con algo que ha sido tuyo. Te puedes arrepentir toda la vida, o puedes agradecertelo durante muchos años.

Porque creo que la persona que sufre más es la olvidada, no la que olvida. Indudablemente la reacción de ser olvidado puede ser sustituir la persona por una otras, Peró *aveces en la vida, encontramos cosas insustituibles, o que realmente se han hecho parte de Nosotros. Porque si no hubiera nosotros no habría olvido, Porque sin olvido no hay dolor.
Se puede obligarse a olvidar a ALGUIEN, y si este hecho se a la fuerza, se guarda dentro de la mente una imagen candente de la persona, que puede llegar a volver resurgir.

Porque tengo la esperanza de que no se olvida, Sino que se dejan los recuerdos dentro de un armario en la mente. Que en cualquier momento puede ser abierto.






No hay comentarios:

Publicar un comentario